Tajta jeans, heavy pants

Här är Oslof!

Livs levande, och halvt död. Halvt norsk och gravt störd.

Boendes på en soffa i ett sletet vardagsrum i slummen med två snubbar från Halmstad och Lysekil utan någon som helst närhet till tv-spel.

Hade en bisarr uppleveslse i veckan.

Först var det två stycken döva/stumma som var skitglada över att se varandra på stan, riiiktigt exhalterade och jag har nog inte sett två personer vifta så frenetiskt utan att ett ynka ljud yppades.

Efter det kom jag på mig själv att stå helt ensam i butiken med två stycken dvärgar, helt oberoende av varandra. Vad är oddsen för det? Kände mig som Arnold Schwartzneger i Twins. Direkt efter kom en kille som hade XXL i storlek in, då kände jag mig som Olof igen...

See you later, Google translater!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0