Första inlägget från Malmö sen...

Vad har hänt sen sist Jeppa var aktiv här, inte ett skit typ. Samma jobb, samma nördiga kompis(minus Olof) jag spelar tv-spel med. Dock blivit singel så tjejer som läser bara att höra av sig om träffar och så, det är ganska fullbokat ska sägas....
Trots min redan väldigt atletiska kropp har jag skaffat gymkort igen och börjat besöka det där stället vi helst inte nämner. Gör ont i kroppen bara av att tänka på gymma, kanske för hela min kropp ömmar efter mitt första fotbollspass på 1,5 månad typ.
Kände nu när jag hämtade mat i köket att jag ska stanna i soffan, krampkänning och stor smärta i vänster vad. Svårt att förstå varför man egentligen tränar, men får väl göra det ett tag nu när man är singel.
Till helgen kan det komma bra inlägg här, för då ses Olof och Jeppa och det blir mycket kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0