Bussresa

Idag var det upp i ottan! 06:50, ner med en 30kg tung axelväska till stationen för att inta en kaffe, samtidigt som killen i affären dricker upp det sista på sitt och säger "fy fan, det här kan man inte kalla kaffe!"

Var ett tag sedan jag åke buss nu, men jag har laddat in i det sista, och jag känner att jag fick till det bra...så pass bra att chauffören kom bak och sa "jasså du har gottat till dig".

Vad han inte visste är att jag har sett en instruktionsvideo innan och övat



Nu ska jag göra en låtlista med lite lugnare musik till er som går upp tidigt och åker långa sträckor till jobb, eller till er som vill börja morgonen med något behagligt att lyssna på.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0