Succé första dagen!

Coolof fick inte sparken!

En underbar nyhet!! Olof kände Jeppas stöd runt middagstid då Jeppa skrev i ett SMS, "Har du kvar jobbet?"

Olof gick faktiskt till jobb imorse, trots att han gick halva sträckan fel så tog det bara 15 minuter. Detta måste bero på Olofs enorma benmuskler och hans fantastiska vilja.

Under tiden Olof gick till jobb så tänkte han på en massa ursäkter som han kunde använda om han kom försent.

När Olof fick sitt schema så hade chefen skrivit Per-Olof på schemat istället.

Okej att Olof börjar känna sig gammal och har ett namn som var populärt i mitten av 1900-talet. Men att ta ett namn från 1200-talet kändes sådär.

Nu kommer Olof att skylla på sitt alter-ego Per-Olof om han kommer försent.

Nu ska Olof och Per-Olof sova, imorgon är det en ny chans att komma försent, ny dag, nya förutsättningar!

Kommentarer
Postat av: Pära

Jag alskar redan denna bloggen.

Ja tror att ni har fatt mig att borja lasa blogg. jag som hatar bloggar. Men jag gav den en chans, och shit vad jag har skrattat. Keep up the good work.

Kram fran er nya stalker

2010-01-12 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0