Olof har världens bästa mamma....

....en sådan mamma som ringer och frågar om Olof och vaken och om det går bra att hon kommer bort på lunchen till lägenheten om hon köper med bullar och äter här.

Olof har verkligen inget emot det. Och alla som är med i gruppen Jag har världens bästa mamma, kan bara lägga ner. Gruppen kommer säkert att byta namn till Jag har sex med min mamma ändå.

Nu till något viktigare, kan man vara bisexuell utan att ha haft sex med en kille? Det borde man kunna vara, för Olof är ju hetero påstår han, och han har inte legat med någon tjej.

Kommentarer
Postat av: Pära

Det ar inte for inte olof heter "Olof Agnetas son" i min telefon :D haha

2010-01-25 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0